.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه بهشهر :به مازندران مانند استانهای دیگر رسیدگی شود

امام جمعه بهشهرگفت: باید بسترهای رشد معنوی و اجتماعی و اقتصادی مازندران توسط مسئولین با درایت فراهم گردد و طوری استنباط و تلقی نشود که چون مازندران چند برگ درخت دارد مرفه است و احتیاجات ندارد. 

آیت ا... "سید صابر جباری" در خطبه های این هفته بهشهر با بیان این مطلب افزود:وی گفت: باید به مازندران نیز مانند استانهای دیگر رسیدگی شود تا برخوردار از نعمات گردد..

وی ادامه داد: شهرستان بهشهر از لحاظ مالی و معنوی دارای برجستگی های فراوانی بوده هست ولی در بعضی از موارد دچار مشکلات شده که باید با هوشیاری آن را برطرف سازیم و امکانات و لوازم آن را با کمک هم فراهم نمائیم.

"جباری" در ادامه یادآور شد: یکی از شاخصه های اصلی دشمن و هدف آن مسائل فرهنگی و علمی ماست که باید با تلاش بیشتر در این فن آوری و بدست آوردن آن تلاش نمائیم چرا که هرگاه دشمن از وارستگی علمی عقب بیافتد از پای در خواهد آمد.

وی همچنین با تاکید بر تقوا افزود: هرکس در زندگی تقوا پیشه کند و بنای احسان را داشته باشد خداوند مزد او را بیشتر و در آخرت سعادتمند خواهد بود.

وی همچنین ادامه داد: تقوا لازمه زندگی دینی ماست و ما باید با انجام فرامین دینی امورات اجتماعی خود را تقویت نموده و با تقوا سعادت و سلامت سیاسی خود را بسازیم.

امام جمعه بهشهر همچنین با اشاره به شبهای قدر ادامه داد: باید دراین شبها که شب و روز اجابت دعا و استغفار است برای همگان طلب غفران نمائیم و سعادت جامعه را بطلبیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.